ИКЕА България обяви откриването на нов Център за поръчки в Бургас тази есен като резултат от стабилния си растеж.

Компанията отчита 18% ръст в продажбите, 12% ръст на посетителите и 26% повече клиенти в сравнение с миналата каталожна година.

Резултатите отразяват цялостното присъствие на ИКЕА в България и включват магазин ИКЕА в София, онлайн магазина и Центъра за поръчки във Варна.

За изминалата каталожна година трите канала за продажба отчитат оборот от 92 милиона лева. Компанията регистрира общо 2.5 милиона посетители и 950 000 клиенти, отбеляза Тео Муратидис, управител на ИКЕА България.

Откриването на новия Център за поръчки в Бургас, който ще се намира в Mall Galleria, е резултат от отличното представяне на съществуващия Център за поръчки във Варна, съобщиха още от компанията.

Първият обект надмина предварителните очаквания, отчитайки оборот от 5.7 милиона лева и 136 000 клиенти през първата година от своето съществуване.

В резултат на тази инвестиция се окачва, ИКЕА България да надмине догодина психологическата бариера от 100 милиона лева приходи.