Онлайн брокерът за наемане на имоти Airbnb стартира нов сайт, който ще бъде за супер луксозни обяви за замъци, цели селища и частни острови.

Предложение за имот в малко вилно селище в Буонконвенто Италия може да събере 44 гости и струва 23 140 долара за вечер. А обява за къща в Пунта Мита, Мексико, която може да приюти 8 човека, е с цена 60 410 долара.

Новата ниша за предлагане на луксозни домове има 2000 жилища, за които средно се плаща по 2000 долара на вечер, пише CNBC. От компанията казват, че въпросните имоти са преминали през строго оценяване, което изисква те да отговорят на 300 критерия.

Домовете се оценяват според локацията и включващите допълнения като готвач, шофьор или дори иконом.

Сайтът предлага и градски жилища, което е ново за Airbnb, но компанията заяви, че иска да развива тази възможност за потребителите. Градските обяви сега включват Лондон, Лос Анджелис и Сидни, но платформата ще добави поне още 12 града, от които Париж, Милано и Остин до края на 2019 година.

Заможните потребители, които използват Airbnb Luxe ще плащат и за "дизайнер на тяхната почивка". Той ще има отговорността да превърне пътуването в невероятно изживяване за клиентите на компанията. А това включва организиране на местни активности, осигуряване на детегледачка за децата, наемане на личен готвач или масажист.

"В Airbnb Luxe прилагаме същите правила, каквито и в платформата на Airbnb вече 11 години, като създаваме непринудени, магични моменти на невероятни места за престой, за да накараме хората да преосмислят начина, по който възприемат луксозните пътувания", казва съоснователят на Airbnb Браян Чески.

През миналата година резервирането на домове, струващи над 1000 долара на вечер, чрез платформата, се е увеличило с 60%.

Според анализатори разрастването на луксозното пътуване ще продължава, като през 2024 година този сектор ще възлиза на 8,5 милиарда долар спрямо 5,2 милиарда долара през настоящата година.

Airbnb навлиза на индийския пазар, инвестирайки до $200 милиона

Airbnb навлиза на индийския пазар, инвестирайки до $200 милиона

Платформата сключи сделка с индийската хотелиерска верига OYO