Дарина Иванова е новият маркетинг директор за мобилните устройства в Хуауей Технолоджис България. Тя ще отговаря за маркетинговата стратегия на компанията и ще управлява отношенията с бизнес партньори на българския и македонския пазар, встъпвайки в новата позиция от април.

Дарина Иванова има повече от 17 години опит в рекламната и маркетинг индустрията . Голяма част от професионалната й кариера протича в рекламна агенция Publicis, част от най-голямата комуникационна група Publicis Groupe (сега Publicis One България), където прекарва 13 години на различни позиции, последните от които са директор "Нов бизнес и стратегическо планиране", заместник управляващ директор на агенцията и член на управителния съвет.

От 2016 година работи като маркетинг директор в DizzyRiders.bg - стартъп и онлайн медия за автомобилната общност у нас. Тя придобива професионалния си опит, управлявайки стратегическото планиране, рекламна комуникация и развитие на брандове като Vivacom, Renault-Nissan Bulgaria, Банка ДСК, Heineken, Nestle, L"Oreal, Технополис и др.

Huawei Consumer Business Group. С 16 центъра за проучване и развитие в страни като Германия, Швеция, САЩ, Русия, Индия и Китай, услугите и продуктите на Huawei се разпростират в повече от 170 държави, обслужвайки повече от една трета от световното население. Huawei се нарежда на трето място по поръчки на мобилни телефони за 2014 г. Като една от трите бизнес групи на Huawei, Huawei Consumer BG предлага мобилни телефони, високоскоростни мобилни устройства, домашни устройства и облачни услуги.