Новият филм за Джеймс Бонд "No time to die" може да донесе стотици милиони долари oт потенциална продажба на стрийминг платформи. Metro-Goldwyn-Mayer са приговорили с Apple и Netflix относно пренасянето на новия си филм за Джеймс Бонд директно към стрийминг вариант, според източници, но студиото твърди, че е ангажирано с театрално издание, пише Bloomberg.

"Пускането на филма е отложено до април 2021 г., за да се запази театралното изживяване за киноманите", каза представител на компанията MGM.

Филмът трябваше да излезе по кината през април 2020 г., но премиерата беше отложена до ноември, след като пандемията Covid-19 "затвори" театри и кина навсякъде по света. Въпреки че кината започнаха да отварят отново, хората се връщат бавно и студията не искат да пускат най-големите си премиери. По-рано този месец филмът беше отложен отново за април 2021 г.

Смяната на правата за "No time to die" би било голям преврат за стрийминг услугите и би могло да помогне да привлече много абонати, които искат да гледат най-новия филм за Бонд. Филмът в който участва Даниел Крейг, струва около 250 милиона долара.

Междувременно филмът на ужасите "Antebellum" стартира на първокласно домашно видео през септември, докато "Mulan" дебютира в Disney + с такса от 30 долара.