TikTok планира да пробие в гейминг индустрията. Компанията вече провежда тестове за видеоигри във Виетнам, съобщава Reuters. Ходът е част от плановете за сериозно навлизане в гейминга, твърдят експерти.

Включването на игри в платформата ще подкрепи рекламните приходи на китайската услуга и може да увеличи времето, което те прекарват в приложението - едно от най-популярните в света с над 1 милиард активни потребители на месец.

Със своето младо население, което е запознато с технологиите, Виетнам е привлекателен пазар за социални мрежи като TikTok, Facebook, YouTube и Google.

Facebook засилва съперничеството си с TikTok

Facebook засилва съперничеството си с TikTok

Компанията иска да е силен конкурент на китайската социална мрежа

TikTok, която е собственост на китайската ByteDance, планира да пусне повече гейминг предложения в Югоизточна Азия, твърдят източници, цитирани от Reuters. Според тях това може да се случи още през третото тримесечие на годината.

Представител на TikTok твърди, че компанията е тествала пускането на HTML5 заглавия - популярна форма на миниигри, в своето приложение. За целта тя работи с външни разработчици и студиа като Zynga. Но към момента гигантът отказва да коментира плановете си, свързани с Виетнам и по-големите си амбиции, свързани с гейминга.