Въпреки че забавянето на китайската икономика удари пазара на луксозни стоки, големите лидери в сектора продължават да правят значителни продажби, благодарение на бранда си. Все по-голямо значение за тези компании придобива онлайн търговията.

Анализаторите от PMX Agency посочват в своя класация кои са най-успешните луксозни марки в интернет продажбите. Те отчитат посещенията на сайтовете им, търсенето на брандовете в интернет и популярността им в социалните мрежи.

Онлайн търговията има голям принос за приходите от 282 милиарда долара на пазара за миналата година. И все пак едва 9 компании държат 76,7% от пазара. Ето кои са те:

9. Louboutin: 1,8%;

Снимка 254406

Източник: iStock

8. Hermès: 2,1%;

Снимка 254408

Източник: iStock

7. Burberry: 4,1%;

Снимка 254412

Източник: iStock

6. Chanel: 4,2%;

Снимка 254404

Източник: iStock

5. Gucci: 5,3%;

Снимка 254403

Източник: iStock

4. Louis Vuitton: 9,5%;

Снимка 254411

Източник: iStock

3. Coach: 12%;

Снимка 254409

Източник: iStock

2. Michael Kors: 18,5%;

Снимка 254405

Източник: iStock

1. Ralph Lauren: 19,2%.

Снимка 254407

Източник: iStock