1 млрд. и 75 млн. лв. оборот отчита веригата магазини за дома и градината Mr. Bricolage, за всичките  12 години откакто е на на българския пазар, съобщиха от компанията.

За този период магазинът е посрещнал 25 млн. и 600 хиляди клиента и е продал 126 млн. и 800 хиляди броя продукти. Първият си магазин Mr. Bricoalge открива през 2000 г. в София, а към днешна дата притежава 11 обекта с обща търговска площ от 45 хил. кв.м.

По повод 12 годишнината си Mr.Bricolage обявява празнично намаление от 24 % на всички стоки, извън промоция. В периода 15-19 ноември включително, всеки може да се сдобие с отоплителни уреди, осветителни тела, мебели и автомобилни аксесоари и коледна украса на преференциална цена.

„По повод своя 12-ти рожден ден  от Mr. Bricolage подаряваме на нашите клиенти 24 % намаление на всички продукти, с което казваме голямо „Благодаря!" за тяхната лоялност и подкрепа през всички тези години. Продължаваме напред с плановете си за отлично обслужване, модерни продукти и изгодни предложения", споделиха от Дружеството.

С наближаващите празници, от Mr. Bricolage предвиждат, както всяка година, интерес от страна на клиентите и ръст при продажба на коледна украса и подаръци. Въпреки кризата българите не пестят от домашния уют и празничното настроение. Традиционно в магазина се търсят и подаръци, както за дома и автомобила, така и за цялото семейство: от електро-инструменти и автоаксесоари през осветителни тела, килими, домашен текстил и стайни растения. По това време на годината сред най-търсените услуги са рамкирането, опаковането и ушиването. Сред най-търсените декорации за къщата са цветни лампички, гирлянди, декоративни фигури, ароматни свещи, стенни часовници. За първа година Mr. Bricolage ще предложи фойерверки и топки с LED светлини. Въпреки, че до Коледа има повече от месец, посетителите вече проявяват интерес към елхите в саксии. Сред останалите растения традиционно високи продажби за сезона бележат коледните звезди.

Фирмена информация