Според Златомира Драганска, двете марки са намерили почитатели сред силно конкурентния пазар у нас. Идеята на производителите е до края на годината да бъде достигнат 10 - процентен пазарен дял на новите продукти.
В момента са върнати на работа над 260 души, с които е била стартирала кампанията. Работниците обаче продължават да бъдат на срочни договори, но това се налага заради несигурната ситуация, провокирана от кризата.
Като цяло обаче, икономическата криза е засегнала относително слабо цигарения бранш, коментира Драганска. В момента се налага работниците да работят на две смени, за да изпълнят заявките за страната и за износ. Като по-малка компания имаме по-големи възможности по време на криза, защото сме по-гъвкави, коментира Драганска
В резултат от добрата работа, от цигарената фабрика се похвалиха, че от началото на годината до сега са внесли над 36 млн. лв. в републиканския бюджет от ДДС и осигуровки.
Васко Милев - директор Износ, заяви, че новите цигари се продават много добре в чужбина в страните от Близкия Изток и Арабския свят. Производството е ориентирано в съотношение 50:50 за страната и за износ. Общото месечно производство е 100 т. Пловдивската фабрика има подписани договори за експорт в скандинавските страни, водят се преговори и с още 9 европейски страни.
Цените на „Мерилин" и „Кинг" са насочени към масовия потребител и са едни от най-ниските за марките, предлагани у нас, като целта е да се предлагат цигари от висок клас, но на сравнително ниски цени.
Инвестиционната политика е насочена към създаването на нови технологични линии за разнообразяване на сегмента. Продуктите от тези инвестиции, които са направени ще се прояви в края на тази година, разказа Драганска и заяви, че става дума за нови цигари, какви по думите й до момента няма на пазара у нас.
Бранд мениджърът Милен Щерев заяви, че ценовата политика, ориентирана към потребителите, кореспондира пряко с политиката на фабриката към търговците на които се правят разнообразни отстъпки, което пък е важно от гледна точка на кризата.
Щерев заяви, че благодарение на сериозната рекламна кампания, новите марки са достигнали 1% пазарен дял за „Кинг" и 2-2.5% пазарен дял за „Мерилин". Така по търговските вериги делът се е увеличил с 60-65% от началото на кампанията до сега.
По време на събитието бяха представени и две нови разновидности на марките „Мерилин" и „Кинг" - „Мерилин - ванилия" и „Кинг - лайт".
Главният технолог на фабриката Стефан Дюкмеджиев обясни, че за новите цигари е използван тютюн от Зимбабве, Бразилия, САЩ заедно с български висококачествен тютюн.
Най-бързо развиващата се цигарена фабрика у нас
09.04.2009 10:42:33

Източник: dailyweeder.com
arsch
на 09.04.2009 в 09:26:56 #6Дидо, стига се подмазва на ръководството
Цигарите убиват

ImperatorA
на 09.04.2009 в 04:33:25 #5С тия цени на цигарите как няма да е развиваща се.
vuprosotgovor
на 08.04.2009 в 16:36:56 #4баси, прочетох в бързината: 'най - бързо развиващата се циганска фабрика е у нас'......
tra la la
на 08.04.2009 в 16:25:14 #3Как да не вървят цигарите Мерилин и Кинг, като на поне 200 души са зачислени по поне 2 стека
most wanted
на 08.04.2009 в 16:10:11 #2едно островче, в бурното море
LeBaron
на 08.04.2009 в 15:46:54 #1Браво на ръководството. Поне една развиваща се фирма да има в условията на пазарна криза. Дано да продължават да се развиват в същите темпове.