Централната избирателна комисия /ЦИК/ е класирала две фирми за изработване на аудиовизуални клипове за провеждане на разяснителна кампания за президентските избори на 22 октомври, съобщи БНР.
Това са "Едита" ООД и "Две и половина" ЕООД, е съобщила на пресконференция днес говорителят на ЦИК Ралица Негенцова.
На първо място е класирана "Едита" ООД заради по-добрата предложена цена от 30 000 лева и представените сценарии за общо шестте аудиовизуални клипа, каза Негенцова и уточни, че ако с нея не бъде сключен договор, тогава договорът ще се сключи с класираната на второ място "Две и половина" ЕООД.
Очаква се до два дни договорът да бъде сключен, а срокът за изработване на клиповете ще бъде около десетина дни след това, посочи говорителят на ЦИК.