"Xerox България" отчете ръст от 11,2 процента в приходите си от дейността за 2006 г., в сравнение с предходната 2005 г., съобщиха от компанията. 

Компанията бележи ръст в продажбите на принтери и мултифункционални устройства от ниските сегменти в размер на 26 процента.

„В този нов за Xerox сегмент, за по-малко от две години, успяхме да достигнем второ място като пазарен дял в почти всички продуктови групи" - коментира Огнян Киряков, Генерален директор на Xerox България.

„Същевременно успяхме да запазим водещите си позиции във всички сегменти на мултифункционални устройства със скорост над 20 стр./ мин., където инсталираните устройства са 84 процента повече, в сравнение с миналата година. В производствения клас пуснахме на пазара новата цветна дигитална преса DC 5000 (Малта) и само за два месеца продадохме две машини" - добавя той.

Xerox разширява непрекъснато гамата си от продукти, особено в динамичния сегмент на техника за дома и малкия офис. От 2006 г. на пазара се предлагат вече и LCD монитори с марката Xerox.

През изминалата година Xerox България привлече за дистрибутор PolyComp и подписа партньорски договори със Стемо и Интелинет. Чрез партньорската си мрежа, която включва повече от 100 големи партньори, реселъри и над 50 сервизни центъра, компанията затвърди позициите си на пазара на решения за печат и управление на документи.