Германския дискаунтър Aldi има сериозни планове за разрастване на бизнеса си на най-големият потребителски пазар в света. От компанията посочват, че планират да отворят нови 100 магазина в САЩ през тази година като част от стратегията си за бърз растеж там.

Към момента веригата има над 2000 обекта в 37 щата. Новите магазини ще бъдат отворени в щатите Аризона, Калифорния, Флорида, както и в североизточната част на САЩ.

Компанията е напът да се превърне в третата най-голяма верига супермаркети там след Kroger и Walmart по брой обекти, пише CNN Business. Според плановете до 2022 година техният брой на американския пазар трябва да достигне 2500.

Бизнес моделът на Aldi разчита на ниските цени, като в някои категории стоките са с около 50% по-евтини, отколкото в традиционните супермаркети. От друга страна обектите на марката са значително по-малки от типичните за САЩ магазини.

Компанията е основана през 1976 година, като през последните години инвестира над 5 милиарда долара за разрастване на мрежата си, както и за модернизиране на вече съществуващите си магазини.

Веригата е един от големите конкуренти на Lidl, която също навлезе в Щатите през 2017 година. Тя има повече от 100 магазина в страната, а до края на тази година планира още 50 нови.