Българска платформа с изкуствен интелект променя покупката на автомобили в САЩ. Тя е създадена от Сирма Солюшънс АД - най-голямата софтуерна компания в българската Сирма Груп Холдинг.
Платформата дава възможност на автомобилните компании да променят бизнеса си с помощта на някои от най-иновативните съществуващи софтуерни технологии.
Създадено за американската Automotive Industry Communication Platform, новото решение позволява на иновативните компании от автомобилната индустрия в САЩ да се възползват по най-добрия начин от силата на изкуствения интелект.
Новата комуникационна платформа,
задвижвана от изкуствен интелект, е добър помощник на съвременните търговци на автомобили.
Използвайки платформата, автомобилните компании могат да разкрият нови възможности за растеж, да оптимизират веригите си за доставки и да подобрят изживяването на клиентите си.
Тя разполага с вградени AI функции като персонализирани препоръки, откриване на аномалии и динамично споделяне на съдържание, които дават възможност на търговците да ангажират клиентите си по-смислено и интерактивно и води до повишаване на тяхната удовлетвореност и лоялност.
"Изграждането на двойна екосистема за нашите партньори ни кара да осъзнаем важността на свързването на дигиталното и личното преживяване.
С тази усъвършенствана платформа с изкуствен интелект решаваме ключови бизнес предизвикателства за търговците на дребно в автомобилната индустрия и осигуряваме на клиентите им максимално безпроблемнa покупка на автомобил.
Постигането на всичко това ни дава увереност, че създаваме бъдещето на електронната търговия от висок клас", споделя Николай Кондиков, директор "Технологични услуги" в Сирма Солюшънс АД.