Канадският производител на телефони Blackberry отчете приходи от 548 милиона долара за периода от септември до ноември. С това компанията бележи скок на приходите от 12% спрямо предното тримесечие, предаде BВС.

Това е първото увеличение за компанията на тримесечна база от над две години.

По-добрите от очакваното резултати дават на производителя известна надежда, че планът за изпълнение работи.

Приходите са с 31 на сто по-ниски спрямо същия период на миналата година, но загубата се е свила до 89 млн. долара в сравнение със 148 млн. долара дефицит година по-рано.

Главният изпълнителен директор на Blackberry Джон Чен заяви, че е удовлетворен от напредъка, като ръстът при бизнес софтуера е набрал скорост и приходите са се покачили в своите „области на фокус”.

„Blackberry има солидна финансова основа и се представяме добре”, добави той.

Приходите от софтуер са се увеличили над два пъти в сравнение със същия период на миналата година и са достигнали 162 млн. долара.

Общите приходи на бизнеса със софтуер за първите три тримесечия са били около 362 млн. долара, а за цялата фискална година, която приключва през февруари, се очаква да набъбнат до поразителните 500 млн. долара.

Канадският производител е продал 700 000 мобилни устройства през третото тримесечие или със 100 000 по-малко от предишния тримесечен период. Средните продажни цени обаче са се повишили от 240 на 315 долара.

Новият Android телефон на BlackBerry може да е последен за компанията

Новият Android телефон на BlackBerry може да е последен за компанията

Финален опит на канадския производител

Компанията се оценява на едва 4,5 милиарда долара. За сравнение – гигантът Apple струва 620 милиарда долара.