Напоследък често се оказва, че когато времето е най-ценният ресурс, приготвянето на домашна храна изглежда като задача с повишена трудност. От друга страна обаче, това създава огромна ниша за иновативни решения и дава неограничени възможности за онези, които се осмеляват да мислят мащабно. Виктор Махинчев и Пейчо Пейчев, създателите на "Гозба", са отличен пример за това как една семпла, но силна идея може да прерасне в успешен бизнес с бърза и устойчива експанзия, когато правилният партньор ти подаде ръка.
През 2020 г., с ясната визия да предложат вкусен, качествен и достъпен обяд, напомнящ за домашно приготвена храна, те поставят началото на "Гозба". Концепцията им е изчистена и ефикасна: автентична домашна кухня от цял свят, приготвена по оригинални рецепти, без изкуствени добавки, глутамат или подобрители. "Работим само с натурални съставки и пресни подправки, за да гарантираме ненадминат вкус на всяко ястие", подчертава Виктор Махинчев. От класическа мусака до италиански лазаня и френски рататуй - ежедневното меню предлага между 18 и 28 ястия, за да задоволи всеки вкус.
Растеж, движен от качество и иновации
Бързото разрастване на "Гозба" до седем обекта в София не е случайно. То е резултат от последователността в качеството, осигурена от модерния централизиран производствен цех, открит в края на 2024 г. В него, с помощта на съвременно оборудване и стриктно спазване на технологични карти, се приготвят всички ястия. Тази инвестиция е ключова за поддържане на високи стандарти и е доказателство за сериозни бизнес амбиции.
Всъщност, историята на "Гозба" е вдъхновяващ пример за това как един малък бизнес може да надскочи себе си, особено когато срещне правилния стратегически партньор. За "Гозба", такъв партньор се оказва Kaufland.

Източник: Kaufland България
"Обадиха ни се по телефона и казаха - много харесваме това, което правите, искате ли обект при нас", разказва с усмивка Махинчев. Тази покана е преломен момент. Един от най-новите и модерни обекти на "Гозба" е именно в новооткрития магазин на Kaufland във Военна рампа. Инвестицията от над 350 хил. лв. в 100 кв.м. с дизайнерски интериор е доказателство за сериозните намерения и потенциала на партньорството.
Над 90% от клиентите на "Гозба" са работещи хора, търсещи балансиран обяд на достъпна цена - комбинация от основно ястие и супа струва около 10 лв. Над 50% от клиентите избират храна за вкъщи или офиса, което допълнително подчертава удобството и адаптивността на модела.
С правилния партньор получаваш премиум локации и постоянен поток от клиенти
Новият обект в Kaufland покрива 70% от бизнес целите още през първите месеци, с очакване да достигне 100% до края на септември. Това не просто оправдава инвестицията, а и стимулира екипа да отвори още два обекта под шапката на търговската верига в близко бъдеще.

Източник: Kaufland България
Партньорството с Kaufland осигурява на "Гозба" не само премиум локации и постоянен поток от клиенти, но и изключителна видимост - фактор от решаващо значение за всеки амбициозен бранд. Тази колаборация показва нагледно как дори да си малък не бива да се страхуваш да мечтаеш на едро, защото с правилния партньор, който вярва във вас, растежът не е просто възможност, а неизбежност.