Китайското подразделение на Microsoft обяви в четвъртък стратегическо партньорство с местната технологична ритейл компания Hanshow. Компанията предлага софтуер за оператори на магазини за хранителни стоки в световен мащаб.

По думите на Джо Бао, който е стратегически директор на Microsoft за Китай, посочва, че партньорството няма да бъде насочено само към метния пазар, но и към това технологията на компанията да бъде "изнесена" и зад граница.

Към момента основните клиенти на Hanshow са супермаркети от Китай и Европа. Компанията има офиси в Пекин, но още в Германия, Франция, Нидерландия, Дания и Австралия.

Тя предлага софтуер за електронни магазини, който позволява отразяване на промените в цените на стоките в реално време. Също така компанията има софтуер за следене на температурата на всички пресни продукти в магазините на едно място.

Американската компания развива дейност в Китай от 1992 година. Там се намира един от най-големите центрове за развойна дейност на гиганта извън САЩ.