Над 50 български производители на нехранителни стоки предлагат продукцията си в Kaufland България. Броят им варира спрямо сезона, като някои от тях работят с компанията от самото начало. Със съдействието на търговската верига онези от тях, които имат възможността да отговорят на изискванията за обем, изнасят продукцията си и за хипермаркетите компанията на чужди пазари, в които Kaufland присъства.

Сред основните нехранителни продукти, произведени в България, които компанията предлага, са стоки за дома и трапезата. За 2019 година компанията реализира продажби на близо 5 милиона броя нехранителни стоки, произведени в България. Всеки продукт, произведен у нас, е обозначен със сърце в цветовете на трибагреника на своя ценови етикет с цел клиентът да се ориентира лесно и бързо към родната продукция.

Kaufland България предлага богато разнообразие от общо над 5000 нехранителни продукта в своя асортимент в зависимост от сезона, от които над 1200 са стоки под собствени марки. Категорията включва текстил, грижа за дома, градината и автомобила, всичко необходимо за кухнята и трапезата, електроуреди, детски играчки и стоки "направи си сам".

За да отговаря на все по-голямото търсене на българска продукция, компанията винаги се стреми да създава устойчиви партньорства с българските производители, като им предлага национален пазар. В основата на добрата съвместна работя винаги стои общият стремеж към качествена сертифицирана продукция. Другата важна предпоставка е производителите да имат определен капацитет на производство, като по този начин се гарантира, че клиентът ще има еднакъв достъп до продуктите във всеки обект на веригата.

Работата рамо до рамо с български производители е приоритет на Kaufland България от самото начало на компанията у нас. Затова общият брой на българските производители и доставчици, с които веригата си партнира, расте с всяка изминала година. Над 60% от всички производители на хранителни и нехранителни стоки, с които компанията работи, са български от почти всеки регион на страната. Голяма част от тях са партньори на веригата от самото начало и се развиват успешно благодарение на националния пазар и ценното бизнес ноу-хау, което Kaufland предоставя за тях.

Над 85% от оборота на компанията е формиран от български доставчици, а в редица от ключовите за българския потребител хранителни категории процентът на родно производство преобладава.