Веригата за бързо хранене Subway през 2016-а е заворила стотици от своите обекти в САЩ, което се случва за пръв път. С това компанията записва рекорден момент в историята си. Локациите, на които Subway предлага продуктите си, вече са с 359 по-малко, предаде Business Insider.
И все пак със своите 26 744 обекта Subway все още е най-разпространената верига ресторанти за бързо хранене в САЩ, като McDonald's стои на второто място.
Според данни на Bloomberg продажбите са паднали с 1.7 на сто през миналата година до около 11.3 милиарда долара.
Веригата се бори, за да надвие конкуренти като Panera и Sweetgreen, които набират скорост много бързо.
Компанията също така се изправи и пред публичното неодобрение след скандал, в който е забъркан бившият й говорител Джеърд Флог, като Subway прекъсна връзките си с него през миналото лято.