TBIBank, TBIPay, TBIMoney: все по-често клиентите на TBI в двата основни пазара на компанията - България и Румъния се срещат с тези имена и съвсем естествено изниква въпросът: "Какво се промени?".

Краткият отговор е: нищо, но и всичко!

Това, с което TBI Bank се отличава на пазара - скоростта и ефективността на предлаганите услуги, разнообразието и всеобхватността на продуктите и ясния и приятелски тон на комуникация, който използва, остават непроменени. Това, което се променя е "архитектурата на бранда" (простете маркетинговия изказ).

Запазвайки TBI в основата на своята структура, банката разделя каналите и продуктите си като ги поставя под съответен под-бранд. Дефинирайки ясно какви са предимствата и характеристиките на всеки от тях, клиентите на компанията ще могат да се ориентират по-лесно кое е подходящото предложение спрямо техните нужди. А плановете на банката са да продължава да създава нови продукти и услуги, внедрени във водещия бранд - TBI.

Снимка 505719

Източник: TBI

Създава ли тази промяна допълнителни въпроси? Не? Чудесно! Но в случай, че все пак бихте искали да научите повече, моля, продължете.

Офисите на банката в страната, в които клиентите могат да се възползват от пълния пакет ежедневни банкови услуги - откриване на депозитна или разплащателна сметка, както и взимане на кредит, ще продължат да оперират под бранда TBI Bank. По този начин те ще служат за "физически хъб" във всички големи български градове.. В офисите ще бъдат обслужвани и корпоративните клиенти на банката.

TBIMoney или т.нар. "light" офиси е допълнителен "физически" канал, където всички кредитни операции са безкасови. В обектите на TBIMoney клиентите имат възможност и да открият депозитна сметка, както и да получават насоки и висококачествено обслужване от екипа на компанията.

Не на последно място представяме TBIPay на вашето внимание - това е най-новата платформа за финансиране на т.нар. point-of-sale или мястото на продажба. Чрез TBIPay клиентите ще имат възможността да закупят он- или офлайн желаната от тях стока или услуга като я изплатят на по-късен етап чрез вноски, съобразени с техния бюджет. Това решение подпомага и самите търговци в стремежа им да увеличат своите продажби. Изключително ценното на TBIPay е, че е платформа, създадена по начин, който да отговаря на нуждите както на малките, така и на големи търговски вериги, без значение сферата им на дейност - от медицински центрове до магазини за мебели и електроника.

"Екипът ни работи от месеци над новата бранд структура и сме изключително щастливи от резултатите, които вече наблюдаваме, тъй като чрез дефиниране на брандовете ни осигуряваме по-голямо удобство за нашите клиенти и партньори. Те знаят, че могат да разчитат на качествените услуги на TBI, а от сега нататък ще са наясно и с това какво точно могат да очакват от всеки един от тях. Със сигурност ще продължим да внедряваме все повече и повече продукти и решения под шапката на TBI, водени именно от очакванията и нуждите на нашите клиенти", споделя Каролина Софрониева, главен директор "Маркетинг" в TBI Bank.

Снимка 505720

Източник: TBI Bank

Каролина Софрониева

Въвеждането на новата бранд структура на компанията няма да наложи подписване на нови договори със съществуващи клиенти, нито пък каквито и да било промени по тях. А какви допълнителни внедрени услуги и продукти ще се влязат в портфолиото на банката може да проследите на уебсайта на TBI Bank, както и в каналите в социалните мрежи.