Посещението на различни събития е един от най-приятните начини да прекарваме свободното си време. Спортни срещи, концерти и фестивали винаги ентусиазират публиката, създавайки чувство за общност и споделени преживявания. През последните години светът на събитията претърпя трансформация и на фокус все повече са посетителите. По какъв начин преживяването им да се превърне във все по-лично и интерактивно, обмислят организаторите, защото именно в това се крие ключът към успеха.

Персонализацията е основен подход, а тя се постига чрез технологията. Като модел за работа в сектора се очертава българската травъл тех компания URBO Studio. Тя предлага най-съвременните билетни софтуерни решения за събития, атракции и всякакви развлекателни дейности, които бихте предложили на своите гости.

Пример за такъв успешен преход към предлагане на персонално изживяване са последните турнета на световни изпълнители като Тейлър Суифт и Бионсе. Основната цел на артистите и концертните зали е билетите да достигат директно до истинските фенове, ограничавайки спекулата с цените им чрез намеса на автоматизирани ботове. Това може да бъде постигнато единствено с иновативни билетни решения, които да се фокусират върху нуждите на феновете. Тук софтуерната архитектура на URBO е най-силна.

В момента URBO Studio е сред малкото компании в сектора, които предоставят подобен тип решения. Инструментариумът им включва функции като "умна опашка", предварителна регистрация, двуфакторна идентификация, динамични ценови инструменти и равноправни възможности за препродажба на вторичния пазар. Всичко това е ключово за осигуряването на коректен и прозрачен достъп за покупка на билети за всеки по-голям концерт или друг тип събитие.

Мобилните билети и безконтактният вход чрез QR кодове отдавна са стандарт в индустрията и са сред най-търсената функционалности от клиентите на URBO Studio. Но иновативните решения на компанията не се ограничават до дигитализиране на процеса по продажба на билети. Тя предлага инструменти, които да се адаптират към бързо променящия се събитиен сектор и различните нужди на организатори и изпълнители. Такива са модулите за ценови модели и програми за лоялност, които компанията предлага.

Ценовите модели позволяват цените на билетите да се променят спрямо реалното търсене, момента на покупка и други фактори, предлагайки разнообразие от ценови възможности. А програмите за лоялност позволяват на верните фенове да получат различни ексклузивни предимства, ранен достъп до билети и изкушаващи отстъпки.

В сферата на корпоративните и бизнес събития технологията е още по-значима заради разнообразната аудитория със специфични изисквания и очаквания по отношение на организацията и дигиталните решения. Бизнес събитията изискват по-широк спектър от възможности за предлагане на билети, от т.нар. early-bird до ексклузивни покани и акредитации. URBO Studio е известна и с разработените маркетинг и нетуъркинг функционалности, които силно облекчават организаторите на събития в оперативната им дейност.

Още в началото на пандемията от COVID-19 URBO Studio се открои като лидерв травел тех сектора с бързата си реакция в разработването на технологии за провеждането на виртуални събития. Концепция, която продължава да привлича интерес, особено за големи международни събития като конференции и уебинари.Софтуерът на българската компанияе и в основата на първите виртуални концерти и театрални постановки, както и на виртуални изложения.

Основателите на URBO Studio вярват, че за пълноценното изживяване на всеки посетител на събитие организаторите трябва да предоставят цялостни персонализирани услуги, включващи транспорт, паркинг, настаняване и др. Затова екипът предлага и софтуерни решения за резервации и плащания на такива допълнителни улеснения, които допринасят за комфорта на клиентите.

Иновативната технология и перспективите пред URBO Studio привлякоха интереса и на Фонда за капиталови инвестиции (ФКИ) от Групата на Българската банка за развитие, който ще вложи 1,2 млн. евро за растежа на ЮПАСС.

Така дъщерното дружество на ББР ще допринесе за разгръщането на новата ера в събитийната и развлекателна индустрия, чийто основен фокус е удолетворението на зрителя.