Срещите с много хора понякога могат да са плашещи. Освен това създаването на контакти при стартирането на нова работа може да е и стресиращо. Понякога дори става смущаващо постоянното представяне пред новите колеги в офиса.
Ето защо ако сте в компанията от по-дълго време и посрещате нов колега, е добра идея да обмисляте изразите си, когато разговаряте с попълненията в екипа.
За да ги накарате да се чувстват добре дошли, има няколко неща, които определено трябва да се избягват, и ето кои са те според Business Insider.
Искаш ли да идем на среща?
Абсолютно неуместно е да се поставят новите колеги в подобна ситуация. По-добре първо ги опознайте, вместо да ги карате да се чувстват неловко.
"Не се движи около тези хора ..."
Дори и да имате обективна причина да не харесвате някого в офиса, този израз ще ви накара да изглеждате изключително дребнави.
"Вероятно ще съжаляваш за тази работа"
Оставете новите си колеги сами да решат дали работното място е подходящо, или не е.
"Каква ти е заплатата?"
Този въпрос е непрофесионален, когато е насочена към хора,с които сте работили от известно време. И със сигурност ще създаде неловка ситуация.
"Придържай се към мен и ще успееш"
Със сигурност това звучи арогантно, а дори може да отблъсне новия колега от идеята да дружи с вас.
"Сега ще ти разкажа всичко, от което се нуждаеш, за да успееш тук"
Споделянето на подобна информация може да се окаже изключително полезна. Но е най-добре да я споделим на по-късен етап, може би след първите няколко седмици.