Срещите с много хора понякога могат да са плашещи. Освен това създаването на контакти при стартирането на нова работа може да е и стресиращо. Понякога дори става смущаващо постоянното представяне пред новите колеги в офиса.

Ето защо ако сте в компанията от по-дълго време и посрещате нов колега, е добра идея да обмисляте изразите си, когато разговаряте с попълненията в екипа.

За да ги накарате да се чувстват добре дошли, има няколко неща, които определено трябва да се избягват, и ето кои са те според Business Insider.

Искаш ли да идем на среща?

Абсолютно неуместно е да се поставят новите колеги в подобна ситуация. По-добре първо ги опознайте, вместо да ги карате да се чувстват неловко.

"Не се движи около тези хора ..."

Дори и да имате обективна причина да не харесвате някого в офиса, този израз ще ви накара да изглеждате изключително дребнави.

"Вероятно ще съжаляваш за тази работа"

Оставете новите си колеги сами да решат дали работното място е подходящо, или не е.

"Каква ти е заплатата?"

Този въпрос е непрофесионален, когато е насочена към хора,с които сте работили от известно време. И със сигурност ще създаде неловка ситуация.

"Придържай се към мен и ще успееш"

Със сигурност това звучи арогантно, а дори може да отблъсне новия колега от идеята да дружи с вас.

"Сега ще ти разкажа всичко, от което се нуждаеш, за да успееш тук"

Споделянето на подобна информация може да се окаже изключително полезна. Но е най-добре да я споделим на по-късен етап, може би след първите няколко седмици.