Основателят и главен изпълнителен директор на сайта за сделки за онлайн услуги и стоки AppSumo Ноа Кейгън бил назначен от социалната мрежа Facebook на 24-годишна възраст като 30-ия служител на компанията.

Той бил уволнен девет месеца по-късно заради слабо представяне и изтичане на информация към медиите. Този период обаче бил достатъчно дълъг, за да научи Кейгън на няколко ценни урока относно предприемаческия успех – уроци, които му помогнали да управлява AppSumo днес, пише Business Insidеr.

В интервю от 2014 г. за Рамит Сети, автор на бестселъра „Ще те науча да бъдеш богат”, предприемачът споделил най-основното прозрение, до което стигнал от кратката си кариера във Facebook: „Когато ръководиш бизнеса си, имай една цел”.

Ноа Кейгън обяснил, че непрекъснато се обръщал към съоснователя на Facebook Марк Зъкърбърг с конкретни идеи, които биха помогнали на компанията да изкарва пари. Шефът на социалната мрежа обаче винаги задавал един и същи въпрос: „Това помага ли ни да растем?”. Ако ли не, Зъкърбърг му казвал, че не е заинтересован.

Ясният акцент на главния изпълнителен директор на Facebook върху растежа „ни помогна да изясняваме всяко решение”, разказал Кейгън.

Сега, когато ръководи собствена компания, той прави така, че да има една ключова цел на година. През настоящата например целта му е да достигне до един милиард потребители. Ноа Кейгън дори е направил разбивка на намерението си на месечна и дневна основа, за да го направи по-лесно управляемо.