Логото на дадена фирма или организация е първото, което забелязва потенциалният клиент. Когато то е лошо, може да отблъсне хората завинаги.
Изданието Business Insider подбра най-неуместните лога на компании, които навеждат на неприлични помисли в подсъзнанието на потребителите. Много от тях вече са премахнати, но все пак остават в позора онлайн.
Английската преса се забавляваше с логото за Летните олимпийски игри в Лондон през 2012 г., пишейки, че прилича на анимационната героиня Лиса Симпсън, която извършва сексуален акт, и „пънк” свастика.
Източник: Flickr.com
Kostelecké uzeniny е популярна компания за чешки наденички, която е основана през 1917 г. Лесно е да се види защо хората, които не са от Чехия, намират логото за толкова забавно, но е на всички продукти на компанията още от 20-те години на миналия век.
Източник: www.kostelec.com
Mont-Sat е полска компания, чиито техници ще са повече от щастливи да инсталират сателит в дома или офиса ви. Фирмата така и не е променила логото си.
Източник: www.mont-sat.pl
През 1991 г. италианската компания за дрехи A-Style направила стилизирано „A”, което преднамерено изглежда сякаш двама души правят секс, за да създаде провокация. Над 20 години по-късно много хора все още не осъзнават, че фирмата е наясно с тази шега.
Източник: Wikipedia
Американският щат Вермонт специално брандира натуралния си кленов сироп, който е един от най-добрите в света. В това лого обаче щатът прилича повече на мъж, отколкото на кленово дърво.
Източник: spydersden.blogspot.com
Педиатричен център „Арлингтън” в американския щат Вирджиния е чудесна организация за семейства с ниски доходи, но всеки, който е видял това лого, може да се е разколебал да влезе. Логото е успяло да се появи на вратите и навеса на организацията преди компанията да го е оттеглила.
Източник: Flickr.com
Mama's Baking е малка пекарница в Гърция, която има лого с Едипов комплекс. Компанията е оставила логото си, въпреки че е силно подигравано онлайн.
Източник: www.facebook.com/MamasBaking