Apple пусна първите си големи слушалки, които се поставят над главата, навлизайки на нов и конкурентен пазар, доминиран от силни опоненти като Bose и Sony, пише Bloomberg.
Със слушалките Airpods Max американският технологичен гигант разширява своята гама от видове аксесоари, подсилвайки приходите, генерирани от най-търсения продукт на компанията - iPhone. Слушалките обаче въобще не са евтини - те са обявени на цена от 550 долара в САЩ. Продажбата им започна от вчера, 8 декември, като се очаква първите им притежатели да ги получат най-рано на 15 декември, пише компанията на сайта си.
Източник: Apple
Слушалките се свързват с устройствата безжично, като същевременно изолират външни шумове, подобно на много други модели на различни марки. В съобщението си Apple рекламира продукта с неговото превъзходно качество на звука и чаши за ушите, които се въртят независимо. След пълно зареждане слушалките имат 20-часов живот на батерията.
Слушалките също така работят с дигиталния гласов асистент на Apple - Siri. Те са снабдени и с механизма за управление на възпроизвеждането на музика, наречен Digital Crown, който е познат от часовниците Apple Watch. Слушалките се предлагат в няколко цвята - космическо сиво, сребристо, синьо, зелено и розово.
Със своята цена от 550 долара слушалките са едни от най-скъпите на пазара. Те се конкурират с най-скъпите предложения на Sony, Sennheiser и Dolby.
Новият модел се появява около пет години, след като Apple придоби подразделението за слушалки на Beats by Dre. По този начин Apple вече се конкурира със собствената си дъщерна фирма, чиито най-висок клас слушалки (Beats Pro) обаче струва със 150 долара по-малко.
Airpods Max имат няколко микрофона и се предлагат в кожен калъф. Те се зареждат чрез Lightning Connector технологията на iPhone.
Apple имаше за цел да анонсира новите слушалки по-рано, но това беше забавено, след като лентата за глава беше счетена за твърде стегната при тестовете на устройството.
Източник: Apple
Apple пусна своите безжични слушалки AirPods през 2016 година, когато премахна жака за слушалки на iPhone. Продуктът беше изненадващ хит и засили продажбите на носимите аксесоари, давайки на Apple ключов двигател за растеж извън iPhone. AirPods бяха актуализирани през 2019 година, а надградените AirPods Pro с шумопотискане бяха пуснати през октомври същата година. Компанията също така планира нови AirPods, които ще бъдат пуснати през следващата година.
През последната си финансова година Apple генерира 31 милиарда долара продажби от носими аксесоари, включително AirPods, слушалки Beats и Apple Watch. А това е повече от Mac и iPad общо. Бизнесът с аксесоари е от съществено значение за стремежа на компанията да генерира повече приходи от потребители, след като хората задържат по-дълго своите мобилни устройства iPhone.