Все повече китайски компании, най-вече такива в технологичната сфера, обръщат поглед не навън, а навътре в страната. Те се насочват към пренебрегван досега пазар, който може да им донесе милиарди долари - този на ЛГБТ обществото.
Сред неговите представители в Китай е рядкост да признаят сексуалната си ориентация и често върху тях е оказван натиск да сключат брак и да създадат семейство с представител на противоположния пол.
По време на Пролетния фестивал в азиатската държава, който отбелязва настъпването на новата китайска година, местният мобилен оператор Vivo пусна видео в подкрепа на ЛГБТ младежите.
Това обаче не е единственият подобен пример, като все повече компании искат да покажат подобна позиция.
През последните две години местната платформа за споделени превози Didi Chuxing, купила подразделението на Uber в Китай, интернет браузърът Baidu и популярното мобилно приложение за караоке Changba пуснаха про-ЛГБТ кампании в социалните медии, пише Business Insdier.
Производителят на смартфони Meizu от своя страна пусна серия реклами, насочени към хората с различна сексуална ориентация.
В азиатската държава еднополовите бракове са нелегални. Гигантът в онлайн търговията Alibaba обаче обяви конкурс през 2015 година, като на десетте спечелили двойки бяха поети всички разходи за сватби в Лос Анджелис.