Бихте ли платили 100 долара за билет за кино? Сигурно не. Компанията Secret Cinema обаче, чиято дейност е в областта на креативната индустрия, успява да накара не стотици и дори хиляди хора да дадат тази сума при това често, без да издава кой точно филм ще гледат зрителите.

Тайната на фирмата, базирана в Лондон, се крие в това, че тя предлага на клиентите си едно комплексно преживяване. Нейният основател Фабиен Ригал обяснява, че хората не просто гледат филмите, но… играят в тях.

Резултатът определено е окуражаващ – за четири излъчени ленти Secret Cinema са продали 180 000 билета.

Някои заглавия не се разкриват, преди да започне събитието, а слоганът на компанията говори достатъчно: “Не казвай на никого”, пише CNN Money.

Всеки притежател на билет получава тайна самоличност. Изпращат му се тайни съобщения как трябва да се облече и къде да отиде на дадената дата. Щом стигне до уреченото място, което обикновено е отдалечено и по принцип безлюдно, той се озовава на истинска снимачна площадка.

Задачата на актьорите, играещи главните роли, е да предразположат зрителите да се включат в действието, като им дават задачи и реплики.

Филмите обикновено са добре познати класики, а билетите са между 90 и 100 долара.