Проектът за възстановяване на Централни хали на Kaufland България получи международно отличие в категория "Проект за модернизация/реконструкция на годината" на 17-ите награди за търговия на дребно в Централна и Източна Европа (CEE Retail Awards). Ритейлърът заслужи престижното отличие за дейностите си, свързани с ревитализиране на сградата и социализирането на археологическото наследство в нея.

Освен наградата, която получи българският проект, Kaufland получи отличие на групово ниво, превръщайки се във "Верига супермаркети на годината". С това ритейлърът затвърди по категоричен начин лидерската си позиция и новаторската си роля в региона на Централна и Източна Европа.

Снимка 702296

Наградите за търговия на дребно в Централна и Източна Европа (CEE Retail Awards) са най-значимите регионални награди в областта на търговията на дребно. Широко признати като пазарен еталон за успех в търговията на дребно в Централна и Източна Европа, те се организираха от EuropaProperty за 17-ата година и се състояха на 30 януари 2025 г. в хотел Intercontinental във Варшава.

Снимка 702294

Kaufland управлява повече от 1500 супермаркета в Европа. От първото си откриване през 1968 г. в Бакнанг, Южна Германия, Kaufland се развива като международна компания за търговия на дребно и днес е една от най-значимите марки в търговията на дребно с хранителни стоки, особено в Централна и Източна Европа.

Софийските Централни хали от днес отново отварят врати

Софийските Централни хали от днес отново отварят врати

Основното, постигнато от собственика Kaufland с инвестицията от 50 млн. лева

Експанзията остава във фокуса на вниманието й, особено с партньори от националната и международната индустрия за недвижими имоти. През последните години в цяла Европа са създадени около 190 нови супермаркета и почти 1 500 000 кв. м нови търговски площи, като около една трета от тях са в страните от ЦИЕ.

За Kaufland България:

Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от над 2 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от нас 7500 служители. През 2025 г. компанията разполага с 67 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв.

Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото "Действията носят промяната" се ангажира с различни социални и екологични дейности - от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.