Медийният лидер Time Inc., който издава списанията Time, Fortune и People купи компанията майка на социалната мрежа MySpace – Viant. Условията по сделката все още се пазят в тайна. Според анализатори обаче за Time придобиването е с една основна цел – достъпът до информация.

През 2011 г. Viant даде 35 милиона долара, за да стане собственик на социалната мрежа и това действие беше стратегическо. Причината е, че MySpace съхранява данните на над 1 милиард регистрирани потребители, пише Business Insider.

Това е много ценно за Time, защото компанията ще получи достъп до информацията за тези потребители и по този начин компанията ще е сигурна, че насочва рекламите си към реални хора, които стоят зад профилите.

В официално изявление от фирмата посочват, че придобиването ще им гарантира „правилно насочване към оптимална аудитория, връзка с реални хора и конвертиране на разходите за реклама в реални продажби”.