С повече от 150 милиона потребители дневно и близо 17 милиарда долара приходи, Spanchat печели повече, отколкото останалите добре познати технологични компании като Twitter и Yelp.
Но това, което кара инвеститорите да се чувстват толкова комфортно, че да влагат ресурсите си в Snapchat – апликация, известна със странните си филтри за лице, които правят сърфирането в приложението забавно и разнообразно за потребителите, се крие във факта, че някой ден малкият на пръв поглед бизнес ще се разрасне и ще направи сериозен скок на пазара.
Именно такава крачка към успеха направи приложението с разработването на Stories. Функцията с изчезващите видеа и текстове вдигна рейтинга на приложението и стана истински хит сред потребителите.
Така мрежата придоби популярност и започна да печели повече пари.
Плановете на компанията за тази година са да се похвалят с приход от около 300 милиона долара.
Сумата е около седем пъти повече от приходите им през изминалата година, когато спечелиха около 50 милиона долара.
Това говори на инвеститорите, че бизнесът с приложението може да достигне 1 милиард долара, което е огромна крачка напред, пише CNBC.
Snapchat обаче имат план, за да направи тези пари и стратегията им следва стъпките на други интернет компании като Google и Facebook. А планът гласи: „Реклама”!
Snapchat пуска реклами на ключови за приложението места, като така потребителите ги виждат по-често.
Функцията Stories, в която потребителите си разказват истории на живо, след което видеото изчезва, също попада в тази графа. А рекламите вече могат да изкачат и по време на жива видео връзка с приятели.
Голямата полза на дигиталната реклама се крие в това, че търговците знаят точно до коя таргет група е стигнало промотирането на продукта им, а за приложението натрупването на пари от реклама е само в плюс.