Софтуерната компания Telerik, a Progress Company, обяви, че търси кандидати за 40 отворени работни позиции в екипите „Маркетинг", „Продукти", „Софтуерно инженерство", „Техническа поддръжка" и „Администрация" и др. в София.

Отворените работни места в България са 50% от всички свободни позиции на Progress в глобален мащаб, а от началото на годината компанията е назначила над 80 специалисти в местния си офис.

След придобиването от Progress през декември 2014 г., офисът в София стана най-големият на американската компания глобално, както и неин ключов иновационен център. Основателите на Telerik се присъединиха към топ мениджмънта на Progress, а много служители заеха ръководни позиции в глобалната компания. Екипът в България има водеща роля както за стратегията и развитието на продуктовото портфолио, така и за старта и успеха на редица високоприоритетни бизнес, маркетинг и организационни направления в Progress.

„Българският екип има ключова роля за стратегическото разрастване на Progress и създаването на иновации. Затова и през 2016 г. ще продължим да разширяваме екипа тук не само в сферата на софтуерното инженерство, но и в редица други важни за бизнеса области. С изключително висок приоритет е развитието на служителите ни чрез участие в интересни проекти с глобално значение, споделяне на знания и осигуряване на отлична среда и култура на работа. Много голям фокус поставяме и върху развитието на мениджмънта в България, който има водещо значение за успеха на корпоративната ни стратегия, коментира Димитър Таслаков, главен директор „Човешки ресурси" в глобалната компания.

Telerik, a Progress Company продължава активно да наема инженери, отговарящи за разработката, поддръжката и качеството на софтуера, както и специалисти по маркетинг, бизнес и администрация. Заинтересованите от отворените в България позиции, могат да намерят повече информация за възможностите за кандидатстване на уебсайта на компанията.

Новите служители с технологичен профил, които станат част от екипа в София, ще отговарят за водещите решения на компанията за разработка на уеб, десктоп и мобилни приложения, както и платформите за дигитален маркетинг - Telerik Sitefinity CMS и Digital Experience Cloud. Те ще имат възможност да разширят и развият утвърдените продукти на Telerik, признати от водещите в света анализатори.

Само през 2015 г. компанията е включена в три магически квадранта на Gartner за „Платформи за разработка на мобилни приложения" и „Управление на уеб съдържание" и „Корпоративни платформи за приложения като услуги (aPaaS)".