Инвеститорите от Revetas Capital и мениджмънт екипът на Park Center Sofia представиха резултатите на репозиционирането и обновяването на пространството и търговския микс на първия софийски мол – City Center Sofia.
Името, което вече стои на oбновената фасада на търговския център, е Park Center – платформа, която обединява 14 търговски центъра под управлението на Revetas Capital в Централна и Източна Европа. С новите бранд, визия и концепция молът заявява амбицията си за водещи пазарни позиции занапред.
„Общата инвестиция по придобиването на обекта се равнява на повече от 50 млн. евро, а отделно на това между 6 и 8 млн. евро е стойността на ребрандирането и обновяването на търговски център“, обяви на пресконференцията Ерик Асимакопулус, изпълнителен директор на Revetas Capital.
След придобиването от инвестиционната компания Revetas Capital, програмата по обновяване на молa протече на няколко етапа през последните две години. По време на преустройствата търговският център не затвори за посетители, но въпреки това бяха обновeни общите му части и фасадата.
Вътрешните пространства бяха преустроeни, а ескалаторите бяха преместени с цел улесняване на достъпа до по-слабо посещаваните зони в мола и засилване на трафика към тях. Общите части вече са с нов по-модерен, изчистен и опростен дизайн, вдъхновен от непосредствената близост на парка.
Ключова част от новата концепция на Park Center Sofia е промяната на микса от наематели, който е обогатен с нови търговски марки и заведения. Reserved, Sport Depot, CCC, Betty Barclay, Scandal, The North Face, модерният бар Cache в парка, денталната клиника The Smile Company, автомивката на етаж -2 са само някои от новите попълнения в търговския микс. В следващите месеци предстои откриване и на още обекти, сред които детски център Capella Play, модерен фитнес център 360 Health Club, както и голям ресторант, които ще затворят пълния цикъл от услуги в Park Center Sofia.
Добре работещите обекти са запазени, а на някои от тях са предложени и по-добри локации. Запазва се локацията и на киното, което отвори под марката Cine Grand след инвестиция от 700 000 евро. В съседство - зоната за хранене е разширена и обогатена с нови предложения като Fresh Bar, Fish&Chips и 358 Foods. Отворена е фасадата откъм бул. „Арсеналски“ и е оформена просторна тераса, която ще е достъпна целогодишно.
„Новата концепция на Park Center Sofia го позиционира като уникален по рода си търговски център в сърцето на София, който в същото време е и в парка – перфектното място за срещи с приятели и прекарване на време със семейството, разказа Моника Григорова, управител на мола.
"Удобната ни локация и различния търговски микс ни позиционират в нишата на ежедневното пазаруване, срещи и забавления. Това ни отличава от останалите проекти на пазара, разчитащи основно на силен трафик от посетители през уикенда”, добавя още тя.
„Придобихме и репозиционирахме CCS, защото вярваме в потенциала му. Това е търговският център с най-добра локация в София – в централен район, лесно достъпен с метро, от пешеходци и с автомобил, и едновременно с това в близост до един от най-големите и хубави паркове в града. Затова и ние от Revetas имаме дългосрочни планове за развитието му с помощта на опитния ни мениджмънт екип на местно ниво“, коментира Ерик Асимакопулус.
По думите му новият микс от наематели на Park Center Sofia е изцяло съобразен с предимствата на местоположението и с търсеното ново пазарно позициониране. Търговският центърът се намира в непосредствена близост до жилищни зони, обитавани от хора с висока за София покупателна способност.
Друга ключова група посетители са работещите в района – служители и мениджъри от близко разположените офис сгради. Това са хора на възраст между 25 и 45 години, които в ежедневието си се нуждаят от място, съчетаващо различни услуги, заведения и магазини.