Очаква се веригата дрогерии да открие поне още 6 магазина в стараната, като целта е те да станат 80. Новите филиали ще са предимно в Бургас и Варна, съобщи Георги Тонев, управител на dm България, по време на официално представяне на икономическите показатели на компанията за изминалата финансова година. За марката тя е в периода от 01.10. 2017 г. до 30.09.2018 година. Веригата има вече 74 магазина в страна, като през последната година откри 2 нови магазина в Пловдив. Марката присъства в общо 25 града у нас, като разрастването ѝ се отразява и върху броят на служителите, които са вече 641.
Брандът отбелязва за втора поредна година рекорден оборот. Продажбите на компанията се равняват на 132 милиона лева, като в сравнение с 2017 година ръстът е 19%. Данните изнесе Андрей Петров, председател на борда на управителите. Инвестициите през изминалата година възлизат на 4,5 милиона лева, които освен за обновяване на вече съществуващи магазини са били разпределени и за обучение на персонала. Практиката на компанията е да изпраща служители на обучение в Австрия и Германия, където има развита професия дрогерист. В България веригата дрогерии е започнала да работи съвместно с няколко гимназии, които подготвят кадри за тази професия.
Източник: dm България
Георги Тонев, Евелина Великова, Андрей Петров
4 основни тренда за изминалата 2017/2018 г. отбеляза Георги Тонев. Първият от тях е търсенето на нови продукти от потребителите. Другата тенденция е налагането на новите собствени марки на компанията и предлагането на така наречените "ексклузивни марки". Те стартират, като dm спонсорира стартъпи и работи с инфлуенсъри. Третият тренд е увеличаване на търсенето на био и натурални продукти с 80% спрямо предходната година. Последният акцент от изминалата година е все по-честото предпочитане от потребителите на по-висок клас продукти.
През април стартира и първата кооперативна марка на веригата, която започва като стъртъп в Германия, придобит по-късно от dm. Това е серията Langhaarmädchen, която включва продукти за коса, предвидени за тийнейджъри. Нова е и бутиковата серия за мъже Strassen Kicker.
Георги Тонев представи и класацията "топ 10", която се изготвя на база най-голяма стойност на продажбите и се прави за трета поредна година. Най-продаваните са гримовете за очи, като от тях продуктът лидер е спирала за мигли. Тонев отбеляза разликата в средствата, които за похарчени за такъв вид продукт. През 2017 година дамите средно са отделяли 14-16 лева, а през 2018 са харчели между 17 и 23 лева.