Ramada by Wyndham обяви, че търси да наеме "културен посланик" на бранда си, който ще проучва и представя автентична кухня и обичаи от различни краища на света, а хотелската верига ще представя съдържанието през своите канали в социалните мрежи.

Уникалната оферта предоставя възможност за пътуване на стойност 15 000 долара (10 000 за пътни разходи и 5 000 за джобни), а кандидатите ще имат шанса да обиколят 5 континента и да документират своите преживявания. Продължителността на "служебния" ангажимент е около 21 дни.

Пътуването е планирано да се реализира догодина в периода от 1 април до 30 юни. Сред потенциалните спирки, които трябва да са изрично съгласувани с "работодателя", са Южна Корея, Ирландия, ОАЕ, Бразилия и Хавай.

Снимка 686341

Източник: iStock

Процесът на кандидатстване изисква създаването на кратко видео, в което участниците ще представят своите аргументи защо са подходящи за ролята. Целта е да се избере точната личност, която не само ще пътува, но и активно ще ангажира аудиторията през социалните медии, споделяйки уникалността на всяка дестинация и култура.

Инициативата не само подчертава ангажимента на бранда към културния обмен, но също така предлага платформа за личностно и професионално развитие, коментират от Ramada. Избраният посланик ще има възможност да взаимодейства с местни общности.

От веригата признават, че съществуващата конкуренция и динамичните промени, които настъпват в туристическата индустрия налагат нови подходи за ангажиране на клиентите. Затова и от Ramada by Wyndham активно търсят иновативни начини за увеличаване на видимостта на бранда и за привличане на нови клиенти чрез автентични и вдъхновяващи истории.

На колко години е най-старият хотел в света, който още работи

На колко години е най-старият хотел в света, който още работи

Той е на повече от 1300 години и се намира в Япония

Кандидатстването е отворено за всички желаещи, независимо от предишен опит в пътуванията, а срокът е 22 октомври.

Фокусът на кандидатите трябва да бъде върху креативността и стремежа към опознаване на нови култури. Участниците ще могат да предоставят ценни съвети и вдъхновение на своите последователи, насърчавайки ги да пътуват и да изследват.

Тази кампания е стратегически подход на Ramada за укрепване на идентичността на бранда и свързването с глобалната аудитория, признават от веригата.

"Тъмен туризъм": новата мания на богатите да пътуват до едни от най-опасните райони

"Тъмен туризъм": новата мания на богатите да пътуват до едни от най-опасните райони

Не е никак евтино и е опасно