Атлетът Юсейн Болт е ветеран в Олимпийските игри. Не само това – той е икона в спорта, а името му е марка. Никак не е учудващо, че световни корпорации наддават, за да привлекат ямаеца за свое рекламно лице.
Болт има договори с Puma, Nissan, Visa, Hublot, Virgin Media на британския милиардер Ричард Брансън и японските авиолинии All Nippon Airways.
Освен това най-бързият мъж в света е лице още на австралийската телекомуникационна компания Optus, както и на производителя на спортни стелки Enertor, пише CNN Money.
От производителя на безалкохолни напитки PepsiCo кръстиха свой продукт на Юсейн Болт, който е от серията негазирани спортни напитки Gatorade.
Преди време атлетът обяви, че Олимпиадата в Рио ще бъде последната в кариерата му. Какво обаче следва? Слуховете са всякакви.
“Той е говорил, че може да играе за Манчестър Юнайтед, да се занимава със спортна журналистика и да пусне своя линия облекла подобно на баскетболиста Майкъл Джордън”, коментира маркетинг експертът Елизабет Линдзи.
Само времето ще покаже обаче кой път ще поеме атлетът след приключване на Олимпийските игри.



USD
CHF
EUR
GBP