По думите му обаче засега това е само идея.
Вероятната промяна може да засили инвеститорския интерес в посока на север от столицата, подчерта Георгиев.
Предложението за преминаването на "Тракия" през Северната скоростна тангента, а не през Северната дъга на Околовръстния път е на главния архитект на София Петър Диков. Според него, по този начин ще бъдат спестени освен средства и около 5 км. пътна настилка.
Приемането на подобна идея трябва да бъде обмислено добре заради поетите ангажименти към концесионера в случай, че той изгражда магистралата, каза Веселин Георгиев.
Министърът на регионалното развитие и благоустройството Асен Гагаузов също заяви, че първо трябва да се види дали „Тракия" ще се изгражда на концесия, тъй като според договора тя трябва да мине през Северната дъга на Околовръстния път.
Podroben
на 28.10.2007 в 03:40:12 #2Ако това на снимката е магистрла, то аз бих я нарекъл магистралка. Горката БГ, няма пари за две ленти. А хората от форума лаят ли лаят, че щяло да струва скъпо Ми да, без магистрали ще има задръствания. А знаете ли колко работни места ще се отворят покрай строенето на пътища, а и за бизнесите, които ще покълнат около всеки изход на магистралата.
Bulgarian
на 26.10.2007 в 22:35:46 #1Коя е тая "Северна тангента"? Пишете статиите си като хората, не като говеда!