Sin R1 550, българската суперкола, която бе показана на шоуто в Женева по-рано тази година, получи нов интериор от Vilner.
Родното арт студио е познато в цял свят с качествената си изработка. Те вече имат достатъчно опит с разработката и изработването на цялостни интериори за други световни производители на екзотични коли, като испанските AD Tramontana и хърватските Rimac Automobili.
Източник: Vilner
Колата пристига при Vilner с абсолютно гол кокпит. Таблото, централния тунел, корите на вратите, тавана и седалките са в суров вид под формата на компоненти от въглероден композит. Цялостният дизайн е решен за няколко дни, като специално време е отделено на проектирането на седалките, които трябва да бъдат едновременно удобни, поддържащи и далеч не на последно място, стилни. Ателието разработва няколко прототипа, преди да се стигне до финалната версия. Всеки един от вариантите е тестван в продължение на няколко дни каране на писта, за да се гарантира удобството и функционалността на обвитите с кожа и алкантара карбонови корита, разказват от Vilner.
Източник: Vilner
Кожа и алкантара са използвани и за покриването на почти всички компоненти и области от кокпита, дори подът на Sin R1 е облицован с алкантара, под която е поставена специална изолация. Воланът е тази част, чиято функция изисква не само да бъде стилен, но и ергономичен и износоустойчив. За обръча е използвана висококачествена кожа, а въглеродните апликации са дело на Sin Cars.
Източник: Vilner
От компанията обръщат внимание козирката над състезателния дигитален уред: тя е съставена от въглеродни нишки, но облагородена с кожена ивица с контрастен шев, а от долната и страна е положена алкантара в три цвята, които съставят българския национален флаг. Елементът само по себе си е произведение на изкуството, като подобна детайлност и препратки сме свикнали да виждаме при продуктите на Pagani. Болтовете с надписи Sin Cars също напомнят на колите на Хорацио Пагани.
Българската супер кола Sin R1 е с двигател с обем 7000 куб. см, V8, атмосферен, 550 к.с., 650 Нм, 6-ст. механична, задно предаване и тежи 1250 кг. Цената й започва от 179 900 евро.
Източник: Vilner