Burger King обяви първото си цялостно ребрандиране от над 20 години насам, включително връщане към класическото лого, с акцент върху популярния Whopper burger, предава Business Insider.
Актуализирането на логото е една от най-очевидните и разпознаваеми промени. Burger King премахва синия цвят от логото, защото "няма синя храна" според главния маркетинг директор Фернандо Мачадо, цитиран от Insider.
снимка: Pinterest
По-рано през годината Burger King обяви, че ще премахне всички изкуствени цветове и консерванти от прочутите си Whopper бургери и ще залага на все повече здравословни опции, за да следва потребителските вкусове. Ето защо и в новото лого ще се използват цветове като кафяво, червено и зелено.
Логото изглеждаше "старо", каза още той. По думите му и шрифтът е подобрен, за да направи класическия дизайн да изглежда по-модерен.
Новият шрифт е ключова част от ребранда, според Мачадо.
Талисманът на компанията - The King, няма да бъде премахнат, въпреки ребрандирането.
Burger King заяви че е направил "огромна инвестиция" в мобилното си приложение през последната година. Подобно на McDonald's, Chipotle и други вериги за бързо хранене, през 2020 г. Burger King направи подобрения в приложението си, след като повечето поръчки идваха онлайн заради пандемията.