След прехвърлянето на руския бизнес на компанията за млечни продукти "Данон" към Федералната агенция за управление на собствеността компанията вече носи името "H&N" (HEALTH & NUTRITION), според Единния държавен регистър на юридическите лица.

Документите за преименуване са с дата 20 септември 2023 г. На 12 септември Danone Trade се преименува на H&N Trade.

Според аналитичната система SPARK на Interfax на 8 септември компанията е подала заявление за регистрация на търговската марка "H&N HEALTH & NUTRITION". Основните му цветове са синьо, зелено и бяло.

На 16 юли президентът Владимир Путин подписа указ за прехвърляне на руския бизнес на Danone - Danone Russia JSC - на Федералната агенция за управление на собствеността под временно управление. Той получи 100% от руския бизнес на Danone (83 292 493 000 акции на Produits Laitiers Frais Est Europe и 85 хил. акции на Danone Trade). За генерален директор на компаниите е назначен заместник-председателят на чеченското правителство, министърът на земеделието Якуб Закриев. Той наследява Чарли Капети, който беше главен изпълнителен директор и на двете компании от април 2017 г.

Производителят на млеката "Данон" в България ще бъде придобит от собственика на "Мое Твое Наше"

Втора голяма сделка променя млекопреработвателния сектор в страната

Един от лидерите на пазара напуска страната

Според аналитичната система SPARK-Interfax приходите на Danone Русия през 2022 г. са се увеличили до 92,9 милиарда рубли от 85,1 милиарда рубли година по-рано, нетната печалба е намаляла до 5,6 милиарда рубли от 8,9 милиарда рубли Приходите на Danone Trade през 2022 г. възлизат на 112,7 милиарда рубли срещу 109,9 милиарда рубли през 2021 г., нетната печалба - 612,7 милиона рубли срещу 1,4 милиарда рубли.

През октомври 2022 г. Danone обяви прехвърлянето на контрола върху бизнеса с млечни продукти в Русия. Медиите съобщиха за много претенденти за покупката на бизнеса, включително големи руски производители на храни.

Чистата печалба на Данон скочи с 14% до €1,28 млрд.

Чистата печалба на Данон скочи с 14% до €1,28 млрд.

Компанията засилва позициите си в Китай