Българската "Дискордиа", една от най-бързо развиващите се транспортно-логистични компании в Европа, вече разполага с 1000 собствени камиона от най-ново поколение. Така тя вече е най-голямата транспортна компания в страната, съобщиха от "Дискордиа".
Въпреки трусовете в световната икономика през последните месеци, "Дискордиа" реализира рекорден ръст във флотилията си през тази година, когато се навършват 30 години от създаването й. Компанията е основана през 1992 г. във Варна със само 2 автомобила, припомнят от "Дискордиа". Днес компанията е лидер в сектора на международните товарни превози с флотилия от 1000 камиона и екип от над 1700 служители.
Компанията регистрира средногодишен ръст от над 40% всяка от последните пет години и продължава да внедрява иновации, да разширява автопарка и екипа си.
Компанията инвестира в най-нови системи за тежкотоварни автомобили с цел намаляване на въглеродните емисии и осигуряване на комфорт и безопасност на водачите. Превозните средства във флотилията са от най-ново поколение, а партньори на компанията са три от най-големите производители на камиони в света.
Плановете за развитие на компанията за следващите години са още по-амбициозни, като основен фокус ще продължи да бъде разширяването на присъствието й на европейските пазари, както и устойчиви инвестиции в нови технологии и в най-ценното за "Дискордиа" - екипът й. Транспортната компания има свои офиси и в Румъния и Украйна.
От 24 февруари компанията преминава през друго предизвикателство - войната в Украйна пряко засегна не само бизнеса, но и хората. Голяма част от служителите в киевския офис са напуснали страната, а компанията им съдейства да дойдат и да се адаптират в България. Украинските служители тук получават пълно съдействие: настаняване, помощ с административни процедури, интегриране в българските офиси.
"Дискордиа" е лично ангажирана да помага и на други, засегнати от войната: компанията предоставя собствени камиони безвъзмездно за транспортирането на помощи на БЧК за пострадалите в Украйна.
nedialko-milushev
на 13.04.2022 в 08:15:38 #2Истината за шофьорите в Дискордия е друга. Осигуряват те на минимума и ти прихващат заплата от това,което си заработил.Договора ти е за 8 работни часа дневно, а всеки знае,че правим по 13 и 15 часа дневно особено по границите. Крадат ти икономията на горивото. Камионите били най-модерни...Още една лъжа! Най-постно оборудвани.Лятото в големите жеги не ти позволяват да си включваш двигателя на място, за да се охлажда кабината, а ако го включваш за да не получиш топлинен удар си плащаш горивото. Диспонентите с някои изключения са под всякаква критика. Флотните гледат да те прецакат с парите при всеки удобен случай. Ще се радвам някой да ме опровергае.
m-a-rtins
на 12.04.2022 в 13:28:17 #1Компания която при застраховани камиони и стока впоследствие на ( инцидент ) удържа пари от шофьорите си а едновременно и от застрахователя как да бъде определена ,,, тази същата компания в която шофьора трябва с ( ДЪРВЕНА ПРЪЧКА ДА СИ МЕРИ НАФТАТА ) защото трябва да се спазват ИЗМИСЛЕНИ РАЗХОДИ И ИКОНОМИЙ измислени от тази същата компания ???? - в кой век живеем ??????. И после твърдите че няма шофьори на камиони ,,,ДИСКОРДИЯ е фирма която е срам и позор за всички български истински шофьори ....