Американската корпорация General Motors влиза в бизнеса с продажба на употребявани автомобили. Компанията обяви нова цифрова платформа за търговия на дребно на вторичния пазар, предадоха чужди агенции.

Платформата на GM се нарича CarBravo. Там ще бъдат публикувано обяви на употребявани автомобили от дилъри на GM, както и употребявани автомобили, които са собственост на GM и финансовото му подразделение GM Financial, които разполагат с 500 000 употребявани коли на склад.

Потребителите могат да поръчат кола както онлайн, така и от физически обекти. Компанията очаква да се сътрудничи с по-голяма част от своите 3800 дилъри.

"CarBravo ще даде на клиентите по-голям избор и достъп до редица модели, не само на GM", коментира изпълнителният вицепрезидент на GM и президент за GM Северна Америка Стив Карлайл.

Към момента най-голяма конкуренция на GM ще са CarMax и Carvana, които са и най-големите търговци на употребявани автомобили в САЩА.

Според Карлайл CarBravo ще се отличава, като предлага на купувачите на употребявани автомобили редица предимства. Купувачите ще имат възможността да избират от повече автокъщи за употребявани автомобили, отколкото CarMax предлага, каза той.