Lidl България поема председателството на Сдружението за модерна търговия (СМТ), обявиха от компанията. Така главният изпълнителен директор на веригата Милена Драгийска става новият председател на управителния съвет на сдружението за следващите 2 години.

Сдружението за модерна търговия обединява 13 от най-големите компании в търговията на дребно в страната: "Билла България", "Ван Холдинг" ("Фантастико"), "Дайхман търговия с обувки", "дм България", "Доверие - Брико" ("Мосю Бриколаж"), "ИКЕА - България", "Кауфланд България" , "Лидл България", "Максима България" ("Т Маркет"), "ПЕПКО България", "ПроМаркет", "Хиполенд" и " SOpharmacy".

След 40 години застой сграда на МВР в Разград може да стане магазин на Lidl

След 40 години застой сграда на МВР в Разград може да стане магазин на Lidl

От ръководството на веригата магазини са проявили интерес за инвестиция

От създаването си то работи активно за растежа, модернизацията и развитието на търговския отрасъл от българската икономика. Сред основните цели на СМТ са подобряване на условията за търговия и бизнес в страната, осигуряване на висока конкуренция на пазара и подпомагане развитието на българските производители в духа на партньорски взаимоотношения.

"Убеден съм, че лидерските умения на г-жа Драгийска и експертизата на екипа на Лидл България ще се разгърнат мащабно по време на ръководния им мандат и ще надградят постиженията на СМТ, постигнати под досегашното председателство на екипа на "Билла България", заяви Николай Вълканов, който е изпълнителен директор на СМТ.

За последните над две десетилетия членовете на СМТ са инвестирали в България повече от 3.5 млрд. лв. Ежегодно те внасят в държавния бюджет над 600 млн. лв. под формата на данъци и имат значителен принос за изсветляване на икономиката. Компаниите в сдружението са сред най-големите работодатели у нас, с повече от 23 хил. служители.

"Приемаме председателството на Сдружението за модерна търговия с огромна отговорност. Ще продължим да следваме ясно очертаната линия на експертна подготовка по важни теми за бранша и бизнес средата", коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

Lidl стъпва на българския пазар през 2010 г. Днес компанията има 111 магазина в 50 града и над 3700 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели налагат веригата като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена.

Милена Драгийска управлява Lidl България от самото начало през 2007 г. Тя започва своята кариера през 2002 г. в Германия, като регионален мениджър продажби за регионите Щутгарт и Карлсруе. След това продължава професионалното си развитие в централата на Lidl, където отговаря за различни международни проекти за Lidl International.

Член е на Управителния съвет на Германо-Българската индустриално-търговска камара, УС на Съвета на жените в бизнеса в България, УС на Фондация Америка за България и УС на Българския форум на бизнес лидерите.

СМТ настоява за спешно облекчаване на Covid-ограниченията в търговските обекти

СМТ настоява за спешно облекчаване на Covid-ограниченията в търговските обекти

Търсеният ефект от въведените през октомври миналата година ограничения вече се е изчерпал