Акциите на Nike получиха добре дошъл за компанията ръст в четвъртък, след като беше отчетен резултатът от печалбите, водени от новия главен изпълнителен директор Елиът Хил. Гигантът за спортно облекло отчете най-добри и крайни резултати за тримесечието, които надминаха очакванията на анализаторите. На този фон обаче през годината продажбите на спортния гигант отчитат спад, съобщава Ritail Week.

Новият бос на Nike обеща да действа бързо, за да възстанови състоянието на марката. Като цяло компанията се представя по-слабо на фона на засилената конкуренция от по-новите марки. Новият шеф на една от най-известните фирми в света, който замени Джон Донахоу като главен изпълнителен директор през октомври, каза в изявление, че неговият основен приоритет е "да върне спорта в центъра на всичко, което правим".

"Ние предприемаме незабавни действия за препозициониране на нашия бизнес, така че да можем да се върнем към стимулиране на дългосрочната стойност за акционерите", подчертава Хил.

Цените на акциите на спортния гигант Nike скочиха заради ... напускането на шефа

Цените на акциите на спортния гигант Nike скочиха заради ... напускането на шефа

Новият главен изпълнителен директор ще встъпи в длъжност от 14 октомври

"Нашият екип е готов за работа и съм убеден, че ще видите повече моменти, когато Nike отново е Nike."

Снимка 670089

Източник: GettyImages

Акциите на Nike поскъпнаха с повече от 10 процента в първите моменти на извънработната търговия в четвъртък. За второто тримесечие компанията съобщи, че приходите са намалели с 8 процента до 12,4 милиарда долара спрямо същото тримесечие на миналата година, пред очакваните от анализаторите, анкетирани от Yahoo Finance - до 12,11 милиарда долара.

Нетната печалба е намаляла с 26 процента до 1,2 милиарда долара, а печалбата на акция с намалена стойност е 78 цента, което представлява спад от 24 процента.

Главният финансов директор на Nike Матю Френд коментира в изявление, че резултатите на Nike за второто тримесечие "до голяма степен отговарят" на очакванията, тъй като компанията продължава да пренасочва търсенето на своите ключови продукти.

Пука ли се "балонът" на маратонките на Nike

Пука ли се "балонът" на маратонките на Nike

Ще докаже ли компанията, че все още е кралят на маратонките?