Ако искате да се занимавате с финанси и да развивате кариера в областта, то по-добре е да не правите обществено достояние снимките от купоните, които посещавате.
Банките и хедж фондовете все по-често пръвлят по едно око на профилите в социалните мрежи на кандидатите, които са потенциални новопопълнения в екипите на компаниите.
Така мениджърите разбират дали бъдещият служител може да бъде отговорен към работата си, пише Business Insider.
Инвеститорите използват същите техники, за да решат кой да управлява парите им. Вложителите често търсят конкретни личностни черти и психологически профили, преди да доверят богатството си.
Сайтове като Facebook, Twitter и Instagram са огромно хранилище на публична информация за частни лица и ето какво издирват и проукват компаниите, когато "проверяват" кандидатите си в социалните мрежи:
- Използват ли наркотични средства
- Имат ли неприлично поведение
- Хазартна личност ли са и ако отговорът е да - то етични ли са и мамят ли
- Отправят ли заплашителни съобщения към някого чрез постовете си - известни личности, политици и т.н.
- Насърчават и подкрепят ли расистки групи или подобни организации