Полската верига магазини Pepco стъпва и гръцкия пазар. Бизнесът на компанията е съсредоточен основно върху търговия с дрехи и домашен декор. Тя ще бъде основен конкурент на веригата магазини Jumbo, съобщи в. "Катимерини".
Гърция ще бъде 17-ият европейски пазар, на който ще оперира Pepco. Веригата вече има създаден гръцки уебсайт.
Плановете на компанията са да отвори 12 магазина в Гърция, като първите четири се ще отворят врати през есента на 2022 г. Според твърдения на източници една от набелязаните локации е в центъра на Атина, а други три ще бъдат разположени на други популярни места в столицата. По-късно ще последва и разширение в повече райони в Гърция.
Магазините ще бъдат с площ от 350-650 квадратни метра (по-малки от тези на Jumbo), разположени на търговски площи и в търговски центрове в градове с население над 20 000 души. В началото Pepco планира да наеме 120 души в Гърция.
Все още не е ясно дали групата, към която принадлежи Pepco, планира да развие други вериги в Гърция, както вече направи в Полша, Испания и Обединеното кралство.
У нас веригата магазини за търговия на дребно отвори първите си два магазина през 2019 година първо в Пловдив. Магазините у нас сега са над 70. Oĸoлo 60% oт acopтимeнтa нa Рерсо ca oблeĸлa (вĸлючитeлнo oбyвĸи и бeльo), a 40% ca cтoĸи зa битa.
Pepco отваря първите си магазини в Полша през 2004 година, като днес в страната има над 1000 обекта. Собственик на веригата е южноафриканският гигант Ѕtеіnhоff, който управлява над 3 000 магазина в 15 европейски пазара.
В региона на ЦИЕ веригата разполага с над 1 600 търговки обекта в над 10 страни, включително Словакия, Румъния, Унгария, Полша, Чехия. За компанията работят над 14 000 души.