Изданието на Fast Company, което включва 50-те най-иновативни компании за изминалата година е вече факт. Разгледани са над 360 предприятия от близо 60 различни категории, като се започне от електронните и технологични трансформации и се стигне до естествена гума, която да опази тропическите гори.
Сред първите 10 преобладават технологични компании предложили и осъществили иновативни решения.
Лидер е Apple, а причината поради която е избрана: за създаването на бъдещето още днес.
Следва я Netflix за усъвършенстването на малкия екран и възможността потребителите да гледат сериали от всяко устройство.
Трета е Square, която е оценена заради намирането на още ползи от банките.
Телекомуникационната компания Tencent се нарежда четвърта за пренасянето на съдържание на високо ниво. С това, че достига до всяка точка с продуктите, които предлага, Amazon e пета. Следва я Patagonia, производител на облекло за открито, която е известна с екологичните си решения и отношение към природата. Причината за място сред първите 10 е, че развива идеята всеки бизнес да има социална мисия. Седма е фармацевтичната компания CVS Health със здравословни предложения, заради отварянето на нови врати пред здравето на човека.
The Washington Post заема осмото място заради непрестанните иновации, които не спира да прави, за да бъде в крак с новите технологии, въпреки, че е една от най-старите медии. Девета е Spotify, чиито усилия да насочва аудиторията към новите артисти, са оценени високо. В челните 10 позиции влиза и NBA, заради стремежа ѝ да направи лигата достъпна за всеки неин фен по света без значение на какво устройство.
По-познатите брандове, които влизат още в класацията, са Instagram, Space X, Gucci, Sephora и Pinterest. Противно на очакванията нито Facebook, нито Tesla, която се счита за най-изобретателна в електромобилния бранш, намират място в 50-те най-иновативни компании за 2018-а година.