Въпреки призивите за бойкот, продажбите на Nike рязко подскочиха в последните дни, сочи изследване на Edison Trends, цитирано от BBC. Производителят на спортни стоки пусна спорна реклама миналата седмица с участието на Колин Каперник - звезда в американския футбол, който разбуни духовете през 2016 г., след като отказа да се изправи за химна на фона на протести срещу полицейската брутално и расизъм.

След като компанията пусна рекламата, социалните мрежи веднаха обявиха бойкот на продуктите на бранда, призовавайки те да бъдат унищожени. Оказва се обаче, че той не е бил особено ефективен.

През банковата ваканция тези дни в Съединените американски щати (където честваха Деня на труда), продажбите на стоки са нараснали с 31 процента след излизането на рекламата с Каперник. Това е доста по-голям ръст за дните от 2 до 4 септември, отколкото миналата година, когато нараснаха със 17 процента.

Защо в САЩ горят екипите си Nike