Progress, една от най-големите IT компании у нас, съобщи, че ще придобие Kemp срещу $258 млн. Сделката се очаква да приключи през октомври т.г. след одобрение от страна на регулаторите и удовлетворяване на други условия за приключването.
Kemp е компания за непрекъсваем application experience, помагаща на организациите да предоставят, оптимизират и подсигуряват приложенията и мрежите си във всяка облачна или хибридна среда. С това придобиване Progress обогатява портфолиото си от водещи продукти в областта на DevOps, разработката на приложения, свързаността на данни и дигиталните преживявания, като добавя управлението на application experience, посочват от дружеството.
"Сега повече от всякога организациите осъзнават нуждата приложенията им да са непрекъснато "на разположение" на потребителите и да бъдат високо ефективни. Продуктите на Kemp адресират точно това и допълват портфолиото ни от водещи решения за разработка, пускане и управление на високо въздействащи приложения", каза Йогеш Гупта, главен изпълнителен директор на Progress. "Придобиването на Kemp е част от цялостната ни стратегия за ръст на бизнеса. Сделката ни осигурява допълнителен мащаб и източници на приходи, създавайки значителна стойност за акционерите на компанията", допълни Гупта.
Продуктите Kemp Loadmaster и Flowmon Network Visibility следят производителността на приложенията. Te разпределят и балансират трафика и натоварването между различните сървъри - както в облака, така и on-premises - и осигуряват висока ефективност и непрекъсваемост. Това се случва чрез машинно обучение, което разпознава аномалиите и предупреждава ИТ специалистите за тях, преди те да са повлияли на крайните потребители. Тези функционалности допълват продукта на Progress - WhatsUp Gold, лидер в управлението на мрежи. Заедно те ще предоставят най-доброто решение за application experience на пазара.
"Горди сме с това, което сме постигнали като бизнес", каза Рей Даунс, главен изпълнителен директор на Kemp. "Сигурен съм, че като част от Progress Kemp ще постигне още по-голям успех в следващия етап от развитието си. Комбинираното продуктово портфолио на двете компании ще донесе допълнителна стойност на клиентите и партньорите ни, а сходните корпоративни култури и силният фокус върху клиента със сигурност ще доведат до дългосрочен успех."