Новият съвместен продукт, който може да се намери и на българския пазар, дава достъп на клиентите до високотехнологична система за анализ, моделиране и симулация в етапа на взимане на решения за техните клиенти.
Напълно интегрирана в платформата за разплащания на Wirecard, услугата ще помогне на клиентите да ускорят и подобрят качеството на взимане на решения при приемането на онлайн поръчки, и ще намали риска от измами по интернет.
Новият продукт подобрява значително Инструмента за Стратегическо Управление на Експириън чрез интегриране на готови модули в работеща система. Това предоставя на много компании от малкия и средния бизнес преимуществата на авангардните системи за управление на решенията, и същевременно запазва поддръжката на големите предприятия.
"Нашият стратегически съюз комбинира уникалните познания и на двете компании и ни позволява да предложим гъвкави модуларни решения като готови компоненти за управление на риска, на нови пазарни ниши, какъвто е й българският", казва Елио Витучи, мениджър "Аналитични решения" в Експириън.
"Европейският пазар на електронна търговия отбеляза ръст от 58 процента през 2007 г., като подобен ръст е прогнозиран и за тази година според проучване на Форестър Рисърч. Нашето решение за партньорство с Wirecard беше продиктувано от тяхната лидерска позиция на европейския пазар за интернет разплащания, както и техният опит в изграждането на опериращи модели", допълни той.
"25-годишният световен опит на Експириън като доставчик на аналитични решения и решения за управление на риска ни позволява, чрез този стратегически съюз, да добавим цяла нова гама от възможности към досегашните си продукти и да предложим на компаниите съвместно разработени модели за оценяване в съответствие с нуждите на бизнеса", заяви Рюдигер Траутман, изпълнителен директор на Wirecard AG.