Банка Пиреос България откри денонощен информационен център. Телефонът - 0700 12 002 е достъпен от всички телефонни мрежи в страната и чужбина.
В случай, че в момента на обаждането в центъра няма свободен консултант, клиентите могат да оставят име и телефон за връзка и при първа възможност да получат обратно обаждане.
Сall center-ът ще работи 7 дни в седмицата, 365 дни в годината. Настоящите клиенти могат да получат справка за използвани от тях продукти или услуги, като банкова информация ще се предоставя само след верификация на клиента.
Клиентите могат да проверят състоянието по техните сметки - падежи, транзакции, начислени лихви; да проверят баланс по карти, свободен лимит, дължими вноски, стойност на регистрирани транзакции, причини за неуспешни такива; статус на подадена молба за кредит и много други. Клиенти, чийто карти са загубени или откраднати, могат да ги блокират още в момента на обаждането.
Информационният център ще предоставя подробна и актуална информация за всички продукти и услуги, предлагани от Банката, както и за условията по тях, параметрите и необходимата документация.
Специално обучените консултанти в центъра ще дават на настоящи и потенциални клиенти индивидуални консултации и професионални съвети как да изберат най-подходящите за тях продукти и услуги.
Обаждането от стационарни телефони се таксува на цената на един градски разговор, от мобилни - според абонатния план за обаждане към стационарен телефон, а от чужбина- според плана на абоната за обаждане към стационарни мрежи в България.