Стартиращата американска компания Hidrate, основана в средата на миналата година, успя да направи приходи от близо 1 милион долара. Оказва се, че нейните създатели са привлекли вниманието на потребителите с нещо много просто, но необходимо на всеки човек.

Те създават „умна” бутилка за вода, която измерва нивото на хидратация в тялото на потребителя. Наречената HidrateSpark работи с мобилно приложение, достъпно за Android устройства, както и за такива, работещи с iOS и за Apple Watch, пише CNBC.

Софтуерът използва различна информация, включваща височина, тегло, години и ниво на активност на потребителя.

На база на нея той „алармира” човек кога трябва да пие повече вода, като изпраща известия на смартфона или таблета, с който работи. В същото време пък бутилката започва да свети, за да привлече вниманието на потребителя.

Изпълнителният директор на Hidrate Надя Нгуен твърди, че до голяма степен успехът на приложението и на смарт бутилката за вода се дължи на рекламите, пуснати в социалните мрежи Facebook и Instagram.

От опита си тя споделя, че правилният подход в тези сайтове е да намериш най-подходящата популярна личност, която да рекламира продуктите ти.