Румънският онлайн търговец eMAG, който оперира и у нас, започва да развива дейност на няколко нови пазара в Централна и Източна Европа след сделката с унгарската Extreme Digital, обявена през март месец.

Сега компанията ще бъде представена на общо 9 пазара, като новите сред тях са Хърватия, Словения, Чехия и Словакия. Плановете на дружеството включват инвестиции в размер на 150 милиона евро в следващите 5 години с цел разрастване на бизнеса ѝ.

"Пред следващите 5 години ще инвестираме 150 милиона евро в нови технологии, които са основният източник на развитие и рентабилност за компанията", посочва главният изпълнителен директор на румънската група Юлиан Станчу, цитиран от Business Review.

eMAG създава нов лидер в онлайн търговията в ЦИЕ и гони продажби от €1 милиард

eMAG създава нов лидер в онлайн търговията в ЦИЕ и гони продажби от €1 милиард

Компанията създава ново дружество в унгарска компания в сектора и навлиза на 5 нови пазара

"Преди два месеца обявихме сливането си с Extreme Digital от Унгария, за което се надяваме да получим разрешение от унгарските регулатори в следващите няколко месеца. Експанзията в Унгария, както и в другите няколко държави е възможност за нашите клиенти да намерят нови пазари", посочва той.

По думите на Станчу ще се цели към 1 милиард евро продажби в съседката си през следващите 6 години.

През 2018 година продажбите на eMAG са достигнали 3,17 милиарда леи или с 23% повече в сравнение с предходната.

Междувременно групата Dante, която отговаря за част от бизнеса в Румъния, за бранда Fashion Days, както и за пазарите в България и Унгария отчита ръст от 28% до 4,24 милиарда леи.

От компанията посочват, че групата достига до 9,44 милиона клиенти, като 4,97 милиона са тези в Румъния, 1,31 милиона - в България, 1,86 милиона - в Унгария и 1,3 милиона са в Полша.